sunnuntai 28. elokuuta 2011

Täällä taas !

Moikka kaikille, en ole oikee jaksanu kirjoittaa blogia kun oon vaan nukkunu kaikkipäivät ja yö sairastelun takia ;(. Myös tässä tullut pakosti pitämään taukoa treeneistä. Eli siis nyt kun funtsisin tässä kotona sairastellessa tätä mun treeniohjelmaa aina kesälomaan saakka niin muutin muutaman suuren asian.

 Normaalisti olisin tiputtanu painoa tohon ottelu kuntoon eli - 76kg ja sitten otellut parimatsia ja taas lähtenyt lihasmassaa kasvattaa salilla ja tiputtanut sen pois kesälomaksi!
 
 Nyt sanon ekan kerran pitkään aikaa ei ottelemiselle vapaaottelussa, älkää ymmärtäkö väärin kyllä minä silti treeneissä käyn en vain ottele matseja. Päätin että jatkan lihasmassa kautta ja käyn enemmän salilla ja sitten vasta tiputan kaikki läskit pois mitkä tuossa lihaksen hankinnassa myäs tulee kesäksi pois! Tulos pitäisi olla vakuuttava vatsa ja käsilihasten kannalta. Enemmän lihasta ja sillee.

 Eilen olin ekaa kertaa ulkona viikkoon vähän juomassa kavereiden kannsa, oli hauskaa varsinkin sen jälkeen kun on istunut koko viikon kotona! Olin aluksi viettämässä muinaistulien yötä järven rannalla, josta en tuntenut kyllä paljon ketään ja sitten menin keskustan kautta kaverille jatkoille!

 Muuten löysin minun ensimmäisen vapaaottelu videon netistä :DD Pakkohan se on tänne linkata vaikka tuolloin ei minulla ollut mitää lihasta tai yhtään mitään, voin vain sanoa että tuo aika muutti elämäni parempaan =) http://www.youtube.com/watch?v=uirIrBEEU8s

Tasapeli eka erä tuli turpaan toisen vein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti